Wednesday, October 20, 2010

pelik ke??

hurmm aku tawu mesty ramai yg pelik,sebab drg dgr aku ni len, tapi yg jadinya len,takpelah,biar mulut org nk ckp ape pon,ape ade hal,aku bukan hidup dgn mulut org, yg pntg aku tawu ape yg aku buat sudah la. ta penting pon ape org nk ckp, sampai kemane nk dgr org ckp,kalu diri sendiri tak yakin??hurmm to syg i luv u so much,and jgn la peduli ape org ckp, okeyh, aku tawu ape aku buat, n ko pon tawu aku mcm mn dah,takde yg terselindung, okeyh..hope fully kite kuat tok menghadapi segala dugaan n rintangan yg bakal dtg kepade kite kayh. jodoh pertemuan,ajal maut sume di tangan Nya, kite hanya mampu berserah.ye tak?? and mybe for the beginning nih aku mcm kekok ckit sorry lah sbb kite mcm dah kawan lame sgt,mcm da ta terbiase nk pggl syg,just kau n aku jek,hahaha lawak lah aku nih.(asyik sedih jek laa.bosan betol blog aku nih haha)

 kau dan aku!!!!!!

No comments:

Post a Comment