Friday, October 29, 2010

maafkan saye ye mak, tade niat pon.

ermmm tgh hari td b4 nk gerak ke subang(umah sewa) ade la ckit terkecilkan ati mak aku, tapi aku dah salam and mnx maaf da, sumenye sebab aku terlalu ghairah untuk balik ke subang and aku terbuat gaya mcm mn tah tadi sampai mak aku terase,adeyh,tapi aku rase aku tade pon berkasar ke ape,maybe disebabkan gaye aku,mak aku terase, nak tawu tak gaye mcm mn td aku buat. haaaa sebijik macam baju hitam sebelah nih lahh.yg depan sekali tuh,mase tu nak mnx duit,sbb nak balik umah sewa an,pas tuh mak aku tny ade kelas ke??aku cakap lah takde, than die ckp kalu takde knp nak balik??aku ckp lah ade hal ckit,pas tuh aku nak cepat,aku gesa2 lah mak aku,than terbuat tgn mcm tu pulak,pas tuh trus mak aku terase, abes sume die ungkit,dari aku kecik2 sampai lah aku ta solat subuh pagi td,huhhu ermm tapi takpelah,aku paham,die pon dah meningkat usia,so aku kene lah pandai jage aty die,tapi td sumpah aku ta sengaje and tade niat pon nak sakitkan ati die,aku cume buat tgn mcm tuh sbb nak cepat sgt,tapi die pk len plk,adehh,huhuhu so sumenye duit punye pasal,duit2 ko ni buat masalah lah,huhuhu than aku trus decide nak keje jek taknak susahkan die lagi,so esok g cari keje lah, ape2 pon mnx maaf mak,tade niat pon sbnye,ta sengaje.k lah chow.

No comments:

Post a Comment