Saturday, June 11, 2011

ok,boleh jalan.

kali ni memang aku dah ta boleh control,aku memang dah cukup sabar jek dgn perangai makhluk ni,skng ni aku buat bodo je, lantak lah nk ckp ape pon,ckp lah,aku nni manusia biase jgk,ade tahap kesabaran,kalu dah jadi mcm ni dah tibe mase untuk aku buat bodo,jgn anggap ape yg ko buat sume org suke,jgn disebabkan nak tutup kelemahan diri sendiri,ko burukkan org lain walaupon sedikit sahaja kelemahannya,sedangkan diri sendiri punya lah banyak kelemahan,be a matured ape faedah tah ko jadi mcm ni,nak jadi bahan untuk gelakkan org? knp? hidup ko dah bosan sgt ke nak gelakkan hidup org? cari bahan supaya org len boleh turut bergelak dgn ko? come on we getting older, kene lah jadi dewasa jgn nak bdk2 sgt, maybe ape yg aku paham,ko buat mcm tu sbb hidup ko dah bosan sgt kot,then ko cari nilai kehidupan org untuk dicanangkan supaya ko mendapat kepuasan untuk diri sendiri,yes itu yg aku paham,tatawulah ko ade sebab lain,aku dah malas sbnye bnd2 mcm ni,sbb aku dah banyak kali laluinya,sbb tu aku layan kan aje perangai ko tu,tapi setakat ni je lah kawan,aku dah fed up,sorry, ko boleh cari kawan lain untuk jadi bahan bakar ko,ok?sekian terima kasih.=)



No comments:

Post a Comment